close

擁有好的意念,才能讓自己擁有好的磁場以及幸運豐盛體質,
你知道幸運體質是可以養成的嗎?
只要每天保持正念與感恩,就可以能量翻倍!
但是要怎麼樣讓自己擁有正念呢?靜心冥想是一種方式,但可能有許多人無法靜下心來冥想的話,沒有關係,就讓充滿正能量的歌來助你一臂之力吧!

推薦給大家 Carlina的《Lucky Girl》,這首歌傳遞了勇敢、自信、積極以及快樂的訊息,尤其是有關「幸運」的概念,這能助你加強顯化。

而歌曲也呼籲大家抱持著「我的運氣簡直爆棚,美好就像潮汐,每一分每一秒,源源不絕地湧來!」的信念,相信自己,這樣你就能獲得無限的幸運與豐盛。

讓我們隨著歌曲旋律,一起迎接性與與豐盛吧!

 

《Lucky Girl》
This goes out to all the lucky girls out there
Friday nights with Carlina
這首歌獻給所有幸運的女孩
與卡琳娜共舞的週五夜晚

You're a lucky girl
You're a lucky girl
You're a lucky girl
你是一個幸運的女孩

We're all lucky girls
我們都是幸運的女孩
Everyone's a lucky girl
每個人都是一個幸運的女孩

Just got out the lion's den
離開了危險境地
What a wild ride it's been
這是一個驚心動魄的旅程
Feeling like myself again
感覺像是再次找回了真正的自我
Rolled my sleeves
挽起袖擺
Cause I worked through it
因為我已經勇敢地克服了重重困境

Get down to the beat of it
隨著節奏起舞擺動
If you wanna get with it
如果你想參與加入
Say yeah, yeah, say yeah, yeah
就說是

Hands on hips and do your dance
雙手放在臀部隨著音樂舞動
If you wanna light the match
如果你想要點燃熱情
Say yeah, yeah, say yeah, yeah
就說是

Free throws for days
連續投籃得分
Crowd givin' me praise
觀眾的讚美如潮水般湧來
It goes like one two hit glide
一步兩步的輕盈滑行
Keeping up my stride
步伐永不停歇的自信綻放
Snapping like suavе
Fowl how I just skate
Going up down and slide
看看我是如何姿態優雅的上下滑動及前行
A lucky girl's reprisе
一個幸運女孩的旋律,再度響起
Yeah, I'm a lucky girl
是的,我是一位幸運女孩
I do lucky things
我做了許多幸運的事
Getting all my dreams
實現了所有夢想
For what it's worth it seems that
I'm a lucky girl
無論如何,我似乎是個幸運的女孩

And all good things
所有美好的事物
Come to me
都朝我而來
Flow to me
流向我身邊
Move through me
穿梭在我身邊

Everything works out for me
每一件事都超級順利
No taking control of me
沒有人能掌控我
I move by my own two feet
我憑著自己的雙腳前進
Steady how we rock the beat
穩健地搖擺著節奏
Yeah 是的
Yeah my life is climbing a ladder
是的,我的人生就像攀爬梯子
It keeps getting better
一直步步高升,越來越好

Grab all your friends
召集所有的朋友們
Tell the world to
Say it with me
和我一起向世界高聲宣告
Gosh I'm so lucky and
Good things are coming my way
天啊,我超級幸運!好事即將降臨
Every minute every day
每分每秒,每一天都源源不絕地湧來!
Yeah yeah yeah 

Free throws for days
連續投籃得分
Crowd givin' me praise
觀眾給我讚美如潮水般湧來
It goes like one two hit glide
一步兩步輕盈的滑行
Keeping up my stride
步伐永不停歇的自信綻放
Snapping like suave
Fowl how I just skate
Going up down and slide
看看我是如何姿態優雅的上下滑動及前行
A lucky girl's reprise
幸運女孩的旋律,再度響起
Yeah

I'm a lucky girl
我是一個幸運的女孩
I do lucky things
我做了許多幸運的事
Getting all my dreams
實現了所有夢想
For what it's worth it seems that
I'm a lucky girl
無論如何,我似乎是個幸運的女孩
And all good things
所有美好的事物
Come to me
都朝我而來
Flow to me
流向我身邊
Move through me
穿梭在我身邊

Everything works out for me
每一件事都超級順利
No taking control of me
沒有人能掌控我
I move by my own two feet
我憑著自己的雙腳前進
Steady how we rock the beat
穩定地搖擺著節奏
Yeah 是的
Yeah my life is climbing a ladder
是的,我的生活就像攀爬梯子
It keeps getting better
一直步步高升,越來越好

Lucky girl's reprise
幸運女孩的旋律,再度響起
Lucky girls we rise
幸運女孩們,我們一起崛起
Lucky girl's reprise
幸運女孩的旋律,再度響起
Lucky girls we rise
幸運女孩們,我們一起崛起

------

送給大家幸運的正能量,將以下正面句收下吧~
「我超級幸運,我值得一切美好。」

 

 

arrow
arrow

    Liu's聊療室 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()